Veggie Heaven!

Igår när jag inte kunnde somna googla jag lite och hamna ofc på Tumbr...haha Jag hitta Massa Goda recept,och bestämde mig för att efter halloween äta clean food. Testa en av recepten idag,Avakado sallad med qournfile. Jag hade qourn istället för Kyckling som man ska ha igenkligen om man går efter receptet. till detta hade jag en sallad och hemmagjord tzatziki num num NUM. Detta med att laga Veggo Mat im becoming a bad ass!
 
♥ Recept ♥:
Du Behöver:
Avakado
Röd Lök
Koriander
yogurt
Qorn eller Kyckling.
 
♥ Gör Såhär ♥:
Öppna Avakadon och sen gröp ut den och lägg ner den i en skål.
Ta lite yogurt och koriander och blanda ihop detta mosa ner allt tills avakadon är mos haha.
skär sen upp Röd Lök och lägg ner. jag tog en jätte stor rödlök då jag är besatt av detta men välj själv hur mycket av löken du vill ha i.
blanda sen detta och sätt den i kylen för att kylna lite.
Medans Avakado röran är i kylen så stek qourn filen. när det gäller kycklingen så ta gärna lite left over kyckling.Nu gjorde inte jag detta men Vill du så kan du blanda ner din qourn/kyckling efter du skärt den i tärningar med röran. Jag la min qourn övanför istället haha. Enjoy med en liten sallad! NUM!
 
 
#awsome - #food - #healtyfood - #nyttigmat - #veggie - #vegitarisk