Min Nya Gadrob!

Hejsan! 
jag kommer bli bättre på Bloggandet LOVAR! ska börja ta det serriöst igen nu. Men här om Dagen köpte vi ju en ny Gadrob och ja den var bra osv fin o jag längta tills den kom hem. Sen fick pappa Ett Mail ifrån xxl och dem skrev där att hela jäkla gadroben var sönder osv vi kunnde få present kort om vi beslöt oss för att behålla den. Jag tänkte skit samma en liten skråma ner till det gör inget. Tills vi kom till Ikea och jag såg en Gadrob där med hyllor man kunnde lägga till sko skåp och ja hela var perfekt,billigare och större. jag beslöt mig för att Köpa den Från Ikea istället och Säga till dem på XXL att jag inte ville ha den.Vilket jag gjorde. Fan bästa beslutet jag Gjort EVR! har dock lite mer och fixa i mitt sovrum innan det är helt klart men ja jag är så NÖJD!.
 
2
Josefin

Åh va fint :)

jessy

Va fin, perfekt ju :D

Svar: jaa tack! :D
Emma Unicorn