Polen My Secon Home!

Hallåå!!! 
Så idag Bokade jag Resa Till Polen WIHOOOO!!! den 3:e Juni Åker vi. Denna gången blir det Krakow & sen Warsawa och inte Gdansk,Det Är mest för vi ska till Birenau. Och därför joinar Mojan oss typ hennes högsta dröm är att åka dit då hon är väldigt intreserad av 2:a världskriget. så det blir jag bästi och mamma. Så satans Exited Poland Im Coming Home! Yes jag kommer att Vlogga där nere,vi kmr också ha internet så något inlägg blir det väll medans jag är borta ( vi stannar tills den 10:de). 
 
 
3
Gina

Hej! Ser att du använder en av teman som blogg.se har. Men hur har du fått din header så stor? När jag byter bilden så är den fortfarande liten. :(

Svar: din header är ju stor :) jag laddar upp bilderna på http://tinypic.com/ och sen tar html koderna där då får du dem stora :)
Emma Unicorn

Gina

Nej jag menade i själva koderna ^^ jag har inget tema för tillfället :3

Svar: jaha min kod till headern ser ut såhär: .header {
max-width: 1270px;
height: 540px;
background: url("http://i62.tinypic.com/2uzxnvs.png") no-repeat transparent;
margin-left: auto;
margin-right: auto;
margin-bottom: 20px;
}
Emma Unicorn

Gina

Tack du är bäst! :*

Svar: Inga. Problem! :)
Emma Unicorn