1k NO WAY!

Igår böjade min telefon plinga till sen plinga den lite mer,sen la jag ner den nästa gång hade min mail spammat sönder så den visade att nya personer prenumenera på Min Youtube,Till Slut gick jag in och kollade visade sig jag hade fått 1 177 prenumeranter På Youtube,i början på året gjorde jag en video med mina goals för iår jag har nu kryssa över en av dem,jag har även nästan 1k på Insta. Så jag vill främst säga VÄLKOMMEN TILL UNICORNFAMILY GUYS! och jag älskar varenda en av mina unicrorns ni betyder exstremt mycket för mig. även om jag inte är "känd" men att över 1k diggar min youtube,facebook & insta är riktigt rolig för mig då jag lägger ner mycket tid på allt jag gör från videos till bilder. Så detta bevisar bara att jag gör ett bra jobb.
 

#Unicornfamily - #awsome #iloveyou - #followers