Auswitch Birkenau (Polen del 4)

Jag har tagit en mini Pause från bloggen därför har jag knappt vissat bilder från Vår Polen Resa. Detta är den Enda bilden av alla Vi tog inne på auswitch Jag kommer visa så ni vet,det har med Respekt att göra.Att Besöka auswitch igen var mäktigt precis som 1:a gången men denna gången fick vi se mer pågrund av Guide Men som vanligt var det en upplevelse även om jag var helt utmattad av att gå hela dagen samt det var 30+ också ute. Jag kommer aldrig förstå varför och HUR man kunnde göra så som Hitler gjorde mot Folk att sätta dem i Dessa läger och ta ifrån deras identitet som människor,Vi är alla lika värda.Att se denna bilden gör att jag får den kännslan tillbacka man får när man går inne på auswitch den äckliga kännslan,jag är väldigt glad över att i auswitch 2 så var barn bunkern stängd kännslan där inne går inte att beskriva.
 
 Bild tagen av min Danne,han fota där inne så jag o mamma kunnde focusera på Guiden,detta var 3:e gången för han här så han hade redan sett allt.
 
#polen