Send The Ravens!

Idag är en LYCKLIG DAG!!! för idag börjar Game of Thrones (eller ja man kunnde se premiären inatt klockan 03:00,men fortfarande haha.) Så ska snart se det Nya Avsnittet,skulle det inte vara för Game Of Thrones skulle jag inte ha klarat av att vänta på The Walking Dead. haha Har jag några läsare som tittar på GOT?
 
2
Natalie Madness

Faktiskt tänkt att börja titta på den, nu när alla andra serier ligger på is, :)

Svar: Yes! bra ide! dock kan jag ju varna att det finns scener som kan vara "grova" om man inte gillar naket dvs.
Emma Unicorn

Bellah

Åh hela min familj och de flesta av mina vänner kollar på GOT. Jag har själv aldrig sett det men jag borde kanske se det någon dag. Många verkar ju tycka att det är jättebra. :)

Svar: den är svin bra! dock finns det scener som är barn förbjudna om jag säger så... haha xD
Emma Unicorn