Ruff Diamonds & Attac of titans!!

Hello! 
som ni märkte var jag väldigt frånvarande igår haha,jag träffade bästi efter emporia och jag fick även träffa min andra bästi bästi haha (han kom ner från skövde finally) Idag har jag spelat in nya videos till Youtube där utav har jag inte riktigt haft tid att blogga,nu har jag det woho! haha. Sitter just nu här och lyssnar på Attac of titans Intro låt DEN ÄR SÅ SATANS BRA!!!!!! Dem är onskefulla som gör Attac of titans för nu får man vänta tills 2016 för att se säsong 2. Men nu till BRA nyheter! igår när jag åkte till lund såg jag på blogg.se instagram att dem hade lagt ut en bild om Ruff Diamonds, vad är då det? Jo Moa och Caty har fixat ett forum för alternativa bloggar att synas kan man säga haha. Tycker det är Svinbra iallafall!!!! Så Check it Out! :) 
 
 
1
♀ R E V O L T E N ♀

Hittade hit därifrån ^^ Lite kul faktiskt då det jag t.ex. aldrig sett den blogg. De flesta bloggar som syns på blogg.se är modebloggar, och det är inget som intresserar mig xD

Svar: ellerhur! jag älskar att alternativa bloggar men inte bara det utan små bloggar nu finally kan synas! helt awsome ju! :D
Emma Unicorn