Köpenhamn!

Hejsan! 
 
fick inte jobbet,eftersom vi stog och väntade på att den 3:de tjejen skulle komma då kommer det en tiggare fram till oss och börjar prata med oss hon var väldigt trevlig faktiskt,sen ser hon mitt hår och ska dra i håret för att kolla närmre så jag i ren reflex tar ett steg tbx för jag HATAR när folk tar i mitt hår. Sen säger Chefen till henne "no money" så hon gick,sen kommer den andra tjejen och vi går mot espresso house. Då ber chefen att dem andra två kan gå i förväg för hon ska prata med mig jag fattar direkt att något var fel. Hon ansåg att det var oacceptabelt gjort av mig att ta ett steg tillbacka när tiggaren kom fram och sånt gör man bara inte så hon sa åt mig att vi säger stopp här för du får inte jobbet. Ska nu snart till Köpenhamn vi ska snacka med SAS ang resan nästa lördag GAAAAH!!! längtar (information kommer hehe).
 
Ps: ändrade föresten på headern igen för den andra var en tillfärllig header,hade ingen riktigt bra bild på mig själv jag kunnde andvända i headern men nu är jag supermega nöjd! :)