Gyllende Klart!

Hejsan! 
Bråvalla festivalen har bandsläpp hela veckan,bra band har släppts faktiskt imorgon avslutar dem tydligen STORT. Dock något som jag redan nu tycker är stort och som gör att jag officielt kommer till Bråvalla Nästa år  är att KSMB KOMMER TILL BRÅVALLA 2015 AHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!. Ksmb är ett av mina favorit punk band,dem gör en återförening under en dag för att spela på Bråvalla hur fett är inte det?  Har jag någon läsare som ska på festival nästa år?
 
// there is a festival in sweden that bookt my favorite punk band. 
 
 Bilden är lånad från bråvalla
1
izzi

Omg älskar KSMB!! <3 helt ärligt trodde jag inte att du skulle Tycka om dom, men det gjorde ju det hela så mycket mer awesome!! :D

Svar: jag har alltid tyckt om ksmb dem är en del av min barndom :) och jag bara totalt älskar sex noll två!!! det är en av mina absolut favorit låtar :)
Emma Unicorn