Så jävla lack!!

God morgon,inatt har jag dygnat,och jag är så satans lack på min lillebror,han har rummet precis vid mig och han är en gamer och sitter mkt på skype och snackar med sina polare,när jag skulle gå och lägga mig så sa jag åt honom "dämpa dig nu,god Natt" han sa då "ja,god natt" jag går in i mitt sovrum sätter mig i min säng reder ut mitt hår och flätar det lägger mig ner både linus och leah kmr upp lite katt mys,jag lägger mig sen till rätta och ska somna,nog fan ska min bror börja gala värre än en tupp klockan 05:00 på en bondgård jag säger åt han och försöker sova igen,håller på att somna då ska han börja skrika IGEN! så jag gav upp hoppet och dygnar istället,jag som hade fått ett sånt jävla bra dygn både på vardagar och på helger, ska föresten till danmark idag blir nog en heldag istället för att gå runt stöget och vid tivolit så ska vi utforska staden idag bättre än vad vi kan hehe så det kommer vara ett afk dag idag på bloggen så ni vet. <3