App Tips: the simpsons tapped out

Hejsan! 
hoppas ni som sätt vidion under förstår,jag är som sakt snart tillbacka igen hihi fick se en sneak peak på designen och jag säger bara HERRE GUD VAD DEN ÄR SNYGG *--*. 
 
Iallafall när jag var i polen med kära bästi bästi så ville jag ha något spel att spela på kvällen innan man sover som jag alltid gör,men jag kännde inte för candy crush eftersom jag då satt fast på en bana så jag tröttnade på candy crush,då rekomenderade hon the simpsons tapped out,och enligt henne var det mycket roligare än Family guys spel jag ladda ner båda två och Family Guy var helt okej,men asså The simpsons fastnade jag för direkt nu har jag ett nytt beroende hehe. Spelet går ut på att Homer har sprängt Springfield och nu ska man bygga upp det igen.man får olika uppdrag att göra osv Fick även veta att under alla årstiderna och års högtiderna så bytar dem intro så kallat när spelet laddar,man får även göra massa roliga saker som exepel på halloween ska man leta efter spöken,ja jag är som sakt lite beronede för spelet haha. Det går att ladda ner på App store och på Google play.