2 från Polen

Hejsan! 
Jag har ju inte skrivit eller visat bilder ifrån när jag och bästi var i polen eftersom jag inte har bloggat som jag ska,iallafall tänkte jag göra det nu. ja jag ser förfärlig ut på första bilden just saying haha. 
 
Trötta och hungriga var vi när vi hade ankommit till Gdansk så vi gjorde som förra året tog en taxi till central stationen och käkade på Donken innan vi tog spårvagnen till vårt hotel/vandrahem (sjukt mysigt ställe) så den officiela första bilden för nathalie (fick hennes bilder eftersom min telefon blev snudd) var en bild på när jag kollar på maten HAHAH. 
 
 
2:a bilden är samma kväll som min telefon blev stulen,vi körde all in på vår favorit bar,och drack massa drinkar,shotade som fan och jag fick min polska öl<3 vi shotade även blåa drinkar som kallas kamikaze dem smakar knapp alkohål så man shotar och shotar och shotar tills man är packad det fann även dom som beställde och jag är fullt serriöst stora kannor med sånt..... vi gjorde dock inte det,utan vi körde 2shottar var av kamikaze men när jag skulle beställa 2:a gången så börja dem blanda ihop till kamikaze och då sa killen i baren till tjejen som gjorde våra shottar att göra dubbla shottar så vi fick 4shottar i stora shot glas och jag betalade bara för två. Och ja han i baren var SJUKT JÄVLA SNYGG :_____;
så på bilden ser ni min öl,nathalies morgan och cola våra tumma shotglas med vodka och våra kamikaze :D
 
1
Josefine Dior

Hoppas ni hade kul :)

Svar: yes vi hade sjukt kul :D
Emma Unicorn