Svar på en Kommentar!

 
Q: "vad ska du studera utomlands? :-) och kommer det vara på engelska eller italienska?"
 
Svar: Kommer jag in på skolan jag kollat på i italien kommer jag ta engelska kurser dem har det på skolan så det är på engelska,dock så lär man sig ju italienska eftersom man bor där haha :D. Är det i USA är det dels för att jag ska bli bättre på Engelska och dels för att min dröm är att bo och jobba i USA. jag vill främst fördjupa mig i Make up annars är det Stylist som gäller något av dem två ämnena kommer jag att studera. Stylist är dem som väljer ut miljön,kläder och allt sånt till modeller och sånt. dvs kommer bli en jonas hallberg haha. Bättre än så kan jag inte förklara det. :)
1
jessy

Åh, gud va härligt! Hoppas verkligen du kommer in, håller tummarna!

Svar: jaaa taack :D
Emma Unicorn