1 januari 2014

 
Heeej!!!
Har ni haft ett bra nyår? haha jag hadde ett awsome nyårs firande! 

först åt jag vääääärldens godaste nyårs middag med min familj och sen drog jag på PARTY!! 
helt okej fest träffade jätte många polare,innan tolv slaget så drog vi mot teatern och firade in det nya året! sen drog jag hem haha mina ben sa stopp efter det, jag hade det ialafall hur jäkla kul som heslt och 2014 är så mitt år! och jag är värkligen taggad!!!!!!! 
idag ska jag chilla i soffan och kolla twd med världens mysigaste kille :D
 
Här är en bild på hur jag ungefär såg ut igår haha, hade ett par jätte fina leggins på mig med en nät tröja och creepers samt en sjukt mysig lång kofta också + jeans väst och skin jacka. it was awsome!!!!
1
Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Hej! Jag har utmanad dig bara så du vet! http://sibba.blogg.se/2014/january/utmanad-av-carruuu.html :)

Svar: ska kolla :D
Emma Unicorn