Dagens!

Hejsan! 
imorse var det faktiskt tur att Leah ville mysa och väkte mig, för annars skulle jag ALDRIG hört mitt alarm den var så tyst haha. stressade ut ifrån sängen och fixade mig men tog mig 50år innan jag hittade en tröja som matchade mina jeans. och ja sen drog jag till skolan, därutav ingen uppdatering, igår var jag så satans trött efter laserdome föresten, dem delade in oss i klasser Stylist (bästa laget) var röda Fordon och El bytte hela tiden mellan gröna och blåa. jag och nathalie körde tillsammans som ett lag och vi pwnade killarna hela tiden haha, det var en som skulle skjuta på mig för jag hade gömt mig i ett hörn men jag tog han hela tiden, och han sa till slut "hur fan kan du ta mig före?" jag bah "becuse im A W S O ME BITCH WHAT U GONNA SAY WHAT U GONNA DOOOO!!!!" var svinkul på laserdome haha, dock idag efter både laserdome och Yoga igår har jag sån träningsvärk i benen haha. 
idag kommer en video upp föresten om min kvälls rutin jag gjorde den i tisdags tror jag det var haha. har inte direkt haft tid att ladda upp den! woop woop här är iallafall dagens klädsel!