Dagens Tips!

Hello! 
innan jag drar iväg tänkte jag tipsa om en jävligt smart sak ang smink, Ni vet när ni sätter mascara och ni får inte alla fransar på undersidan, dem små irriterande fransarna, well i gut the tips 4 you then! skaffa en sneskuren Pensel och sen tar ni då Den sneskurna Penslen och doppar lite på borsten från mascaran och sen andvänder ni makeup penslen att sätta på dem små underfransarna, ni får ett jämnare resultat och ni kommer inte bli besvikna! får ni lite mascara på ögat vilket kan hända alla så ta bara en torr tops och ta bort det med! Faktiskt ett jätte bra tips! haha. Sneskurna borstar kan ni köpa på åhlens,kicks,h&m. men jag rekomenderar Sephora eller Färg. Färg rekomenderar jag mer än vad jag gör med sephora för enligt mig har Färg bättre borstar än sephora. ni hittar färgs hemsida HÄR  ni kan även andvända en sneskuren pensel till att göra era ögonbryn med! vilket jag gör, både torra och blöta.