Away!

God Morgon!
 
då ska jag strax ge mig iväg till skolan men ska även in om till macken som ligger innan skolan o köpa något för 50spänn så jag får 450kr gämt eftersom jag ska betala min del till flaket woho! haha 
idag går jag länge i skolan så jag uppdaterar när jag kommer hem. haha värkligen jobbit och stiga upp idag ush nej men nu ska vi vara POSITIVA! inte Negativa haha. Klockan har även en tedens att faktiskt gå jätte snabbt på morgonen när man ska ta skolan sen sitter man där med att skriva ett inlägg och så kollar man klockan snappt och WOOOPS klockan är nu sådär mycket shit jag missat bussen KAOS! 
Behöver inte tänka på bussen längre sen vi flyttade jag går och det tar mellan 10-20 minuter det är helt upp till vädert haha. nej du håller detta inlägget på att spåra ut. haha. 
 
Bjuder på en lite äldre bild haha hadde ingen annan att posta haha 
 
 
1
ami

Du är ju grym att hålla på med designen, ge lite tips? :)

Svar: vad vill du ha för tips? :)
Emma Unicorn