Öken

HEEEJ!!!
Dålig bild på mig med Fisheye objektiv haha.
jag har så fullt upp med flytten och planera renovering sen skola på det tillsammans med lite pluggande att jag har lagt bloggen till sidan tills vidare, men det är inte mörkt i tunnlen jag har skissat på en ny blogg design med massa färglada teman och massa annat med som exempel att den kommer vara AWSOME.
så stå ut mina söta små unicorns även om bloggen inte fungerar just nu så finns både min twitter och instagram!
Instagram: cokieroos
twitter: kakanawsm
 
följ mig där istället annars har massa jävla bra på gång till bloggen som exempel det finns en app som man videobloggar via vad den heter är ett mysterium tills vidare men kommer börja videoblogga också.
så jag vill tacka alla som fortfarande inte gett upp hoppet på min blogg.
och till alla som läser detta min katogeri och akriv knapp funkar inte för den hatar mig typ.
men det får vara så tills jag får min dator tbx och nya designen är klar ÅH SÅ PEPP
skulle ni sett den iallafall på skissen skulle ni också varit pepp den är så JÄVLA fin.
och jag LOVAR jag kommer hata den personen som kmr säga att jag kopierar någon annan då det hänt förut när det gäller min bloggdesign eller header.