Det är på gång det e på gång!!

Feta Länkningar kommer också ofc ni kanske minns min gammla design dvs Den lila jag hadde innan jo nu är det såhär att jag har ju skissat på en ny design sen överlåter jag det till Frida som har gjort mina andra designs (förutom den jag har nu) älskar hennes designs och hon gör dem så satans bra också är alltid nöjd med hennes designs. iallafall så är du sugen på en design som sticker ut eller du bara har något spc planerat med din design så tveka inte att maila henne eller gå in på hennes blogg. hennes egna blogg hittar du HÄR design bloggen hittar du HÄR
kan även passa på & säga att hon kan göra i prencip vad som 
så jag tkr ni pussgurkor ska in och beställa en design om ni nu vill
för hon tar inte så mkt i betalt iheller
min förra design kostade 150kr. 
denna designen jag ska ha nu får hon bestämma priset men hon brukar inte gå över gränsen till 300. 
så billigt pris och bra resultat!
 
och hennes mail står där också! tihi så pepp på nya designen TAGGA!
1
fanny ahlm -gravt hörselskadad

Gillar du tävlingar? Vill du att din blogg ska synas mer? Missa inte chansen gå in å anmäl dig bara! Super fin blogg annars!