Kan inte hålla hemlisar (A)

Jag kan inte hålla hemlisar det går inte haha så nu kommer den dära frågan vad sjutton ska du göra med ditt hår cookie? 
joooo mitt hår ska se ut såhär! fast blont ist med dip dyen. 
 
 Taaadaaa!!!! hur fint är inte den dip dyen? asså serriöst hur snygg är den inte *--* 
jag hade ju en liten tävling att man kunnde vinna länkning och well här var frågorna:
*jag har haft denna färgen innan i håret. - lila
*det är två olika nyanser. -lillaaaaaa
*en storbloggare har denna färgen just nu i håret. - dvs epicfaiil
*detta är en av mina favoritfärger - LILAAAA *--*
*någonstans på min Design har jag färgen- LILAAAAAA *--* 
Grattis till Rebecka som gissade rätt du får en länkning :D
woop woop 
nu ska jag kolla how i met your mother 
 
2
Demonia - Alternativ Blogg

Gud så snyggt!!

Svar: ellrhur *--*
Emma Unicorn

Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

wiiiiie hahah :D