Camo

Yuuhuu!
har ändrat bakgrunden som ni kanske ser,har tankar på att göra en jul design till bloggen som är hela December,vad tycker ni om den iden? det kan ju fungera haha. men vi får ju ofc se. nu ska jag kolla 
Rupal och sen sova har ju inte sovit på hela natten och jag däckade i soffan runt vid 2 slutade med att jag vaknade klockan 7 på kvällen om jag inte kan sommna nu så vettifan vad jag gör asså för jag vill bara sova. 
slappna av och sova. humöret är lite bättre nu också mamma ringde till min läkare så han ska snacka med min rektorn,men jag kanske ska byta skola iallafall till en annan som också har inriktning smink. vill inte gå om så får hoppas dem kan slänga i mig i en av klasserna i 3:an isf. mer om det senare haha. 
 
 
1
jessy

Hjälp mig genom att svara på tre frågor i mitt senaste inlägg så skulle du vara jätte snäll! kram