Yay

Heej! jag har sovit och sovit och ja sovit? jag är fortfarande trött underligt ju,men mitt dygn suger ju är uppe till fyra på morgonen sen sover jag bort hela dagen till 19 ellr ngt men pappa har väckt mig nu några dagar när han varit ledg eller så vaknar jag av väckar klocka för att få tbx mitt dygn när jag har tagit tbx det ordenkligt så kommer jag att blogga som jag ska dock så taggar jag ändå för att imrn ska jag på lägenhets visning med mina päron och mina syskon it will be AWSM! 
jag typ dråga TVD och klappar katter,kommit fram till en fas i mitt liv att jag måste skaffa kille för att ja jag börjar bli för ensam! min tatto ser mysko ut på bilden också trevligt. haha.
 
4
Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Ja, många kollar just på serien för Normans skull och det suger - själv älskar jag alla karaktärer (hatälskar även de jag inte älskälskar)! Men som du säger så kollar många på serien tack vare honom och det suger då han inte ens var med i serien (inte den på tv alltså, utan den i "bok"form) :( Kramisar Carro

Svar: jag menar jax nu haha,hatar folk som faktiskt köper saker från serien sen man bah "amen kollar du soa vad tkr du!!!!" sen dem bah NO kollar ej....man bah WOOOTinlägget om dreads ligger nu uppe! hur går det men din pojk om man får fråga :)
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Haha detta ovan var svar på en tidigare kommentar du skrivit där jag listade de snyggaste killarna (I think) :P Kramisar Carro

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv2; Nja, det går sådär. Han slutade svara mig i söndags och svarade igen i onsdags att hans mobil slutat fungera. Sedan dess har han varit mycket off, igår skickade han bara fyra ynka sms till mig och idag har han skrivit... två/tre?! :/ Men får se hur det går :/ Kramisar Carro

Svar: åk då hem till han eller ring han och säg åt han att du vill prata med honom!
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Är tyvärr för feg för det :/ Men ska tvinga honom att gå med mig på en marknad nästa vecka och alltså kommer jag tvinga honom att träffa mig då, så ska försöka snacka då :/ Kramisar Carro

Svar: ibland så kan kännslorna för en person ta över jag vet den kännslan rätt hårt. men ibland får du ta dig själv i kragen och bara skriva det där sms:et "kan vi ses imrn jag behöver snacka med dig jag tar INTE ett nej som ett svar för jag är trött du ska behandla mig som du gör just nu helt ärligt im done" fast sen så är jag lite envis av mig också när det gäller sånt. men ibland kan en "arg" låt hjälpa en Esy target med blink 182 brukar hjälpa mej jag kan ha stavat fel på namntet haha men testa och se :D
Cookielicious