Todays look: Smokey pink!

 
Idag köpte jag nytt smink från Sephora och kännde för att testa sminket. alla ögonskuggerna i  paletten är glittriga och jordnära dem är svinfina. perfekta till nyår och till jul. asså jag är förälskad i dessa färgerna haha. den är perfekt liten också så man kan ha med sig den överallt. 
Get the Look:
jag började med en vanlig bas sen puder,blusher och sen lite Puder över min blush. 
efter det tog jag den svarta ögonskuggan i paletten och la ut det som en eyeliner. 
och sen suddade jag ut det. efter det tog jag den vinröda/rosa färgen
och skuggade ut blandade lite med svart och Volia!
Shop the look:
Bas,Puder,Blusher,Ögonfransar: 1 & 2. Palette <-- dem hade inte min men denna är ungefär likadan! :)
1
Nilla

Gillar kindpiercingarna! :)

Svar: Tack :)
Emma Unicorn