Svar på kommentar (Spoiler)

 
Q "hmmmmmmmm, du skrev lite walking dead skit på en annan blogg, att dom "missat" så mycket i tv-serien. Jo, den följer inte samma bana som serien, men det är inte av misstag. Robert kirkman som gjort hela serien har ju ett stort ansvar för både serien och tv-serien, och han vill styra den åt ett annat håll. 
hiho"
 
SVAR: Asså jag vet inte om ni inte kan läsa? helt ärligt ursäkta språket men asså för femte gången jag har skrivit vad som händer genom Serie Böckerna. och inte genom TV seriern. och min andra blogg var hemsk och jag skrev väldigt grova saker på den bloggen fattade inte vad jag håll på med asså. men iallafall dem följer banan från serie böckerna men dem gör en egen liten twist på dem. och helt ärligt så isf ska inte harry potter följa böckerna det är samma sak. hary potter är baserad på böcker och tv seriern är baserad på böcker så just stfu allredy! 
fortfarande att du är så feg att du är anonym och inte vågar stå för vad du säger är patetiskt.
 
 
 
1
Anonym

Spelar väl ingen roll om jag är anonym eller inte, du vet ju inte vem jag är ändå? Och om du kan läsa så kan du se att jag skrivit att Robert Kirkman (skaparen av den tecknade serien) har extremt mycket kontroll över tv-serien. Det är alltså HANS val att den twistas åt ett annat håll.

Jag har läst böckerna och sett serien, samt alla Q/A efter varje "kapitel". Han ser helt enkelt ingen poäng med att följa böckerna till punkt och pricka. Hur kan du klassa det som "FEL" om det är skaparen själv som styrt tv-serien i en annan riktning än böckerna.

Vi säger att du skriver en bok, och sedan ska släppa en tv-serie baserad på den, men känner att det finns sätt att adaptera den bättre till tv-format (tro det eller ej, men om serien skulle vara precis bild för bild som böckerna så skulle det vara sjukt konstigt.) Det gör det inte fel, utan det är artistens egna val och det är otroligt dumt att såga saker du uppenbarligen inte vet ett skit om. Om du målar en tavla, sedan bestämmer dig för att måla en till, en variant på den, blir den FEL-stämplad då?

Att du kallar mig patetisk för att jag är anonym är rätt patetiskt, och visar att du är extremt trångsynt och sjukt dålig på att argumentera. Way to put yourself on a pedestal.

Medans jag ändå är inne på "om du kunde läsa" spåret; Då borde du vetat att Kirkman tar stor del av tv-serien och dom får absolut inte göra precis hur dom vill. Förstår inte vad som är så svårt att fatta.

Låter drygt när jag skriver det såhär, visst, sorry, men om du inte kan förstå något så simpelt, som sagts gång på gång, finns det något annat sätt att skriva det på förutom rakt på sak? Med tanke på att du inte verkar vara en öppensinnad person.

Hoppades på mer mogenhet ifrån en 19-åring. Jesus fucking christ. Visst, du är snygg, men antog kanske lite mer innehåll bakom 420mössan.

Så, enlighten me, vilka knasiga idéer har du nu? Är jag ännu mer patetisk kanske? Varför så nyfiken på vem jag är? Du kanske borde skriva ett hatmail till Kirkman istället om du tycker att tv-serien är så fel, eller bara sluta titta. Hare