Svar på en Kommentar: (VARNING SPOILER PÅ TWD)

Q "Har du ens sett serien? Lori blev skjuten av Carl i fängelset och barnet föddes. Judith som bebisen heter lever."
Svar: haha ja jag har sett serien och jag vet om att lori blir skjuten för att hon födder barnet carl skjuter henne för att hon inte ska bli en walker samtidigt så är det kaos i hela färngelset jag vet om det. MEN det jag skrev om det var vad som handlar i böckerna. för i böckerna så Kommer guvenören till Fängelset precis som han har gjort i det sista avsnittet nu men i boken så kommer han då dit rick säger till Lori och Carrol att dem ska ta bebisen och  springa till bussen. men lilly  Skjuter lori och bebisen. (lilly är hon som barnen dödar) Detta är enligt boken. 
i serien så försvinner Judith vilket hon SKA göra man vet inte om hon är död eller om hon är försvunnen. jag tycker det är bra om hon inte kommer tillbacka eftersom serien är baserad på böcker. precis som shane där har dem gjort fel helt fel. shane och rick är i skogen och pratar sen skäller shane ut Rick för att han och lori hadde det så bra utan honom och bla bla bla. Carl skjuter shane sen är han död. inte att rick dödar shane och sen skjuter carl honom för han är Walker. i Slutändan så ja jag har sett alla säsongerna med TWD och ja jag vet vad som händer. men det betyder inte att jag inte gillar hur dem har gjort vissa saker i serien. utan jag är en geek och läser böckerna sen kollar serien. tycker också det är dålig stil att dem inte har med michonnes historia den är ju svinbra för bövelen!  
jätte trevligt att du är anonym och inte vågar stå för vad du skriver
 
// Cookie
3
Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Spoila inget mer i såna här inlägg, tack! Heheh... mvh har inte sett alla säsonger ;$

Svar: Nejdå spoilar typ inget direkt c: bara vad som händer i böckerna :)
Emma Unicorn

Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Fast när du tar upp såna här kommentarer spoilar du, hade man inte sett det avsnittet hade man ba "jaha, Lori blir skjuten av Carl", det jag menade :D

Svar: jaha haha sry :3
Emma Unicorn

Anonym

Som sagt, dom har inte gjort fel, det är Robert Kirkmans val :).

Dom får inte sända någonting som inte gått igenom honom, han vill ta tv-serien i en lite annan riktning än de tecknade. ^^

Svar: har aldrig i min vildaste fantasi sakt att dem har gjort fel. och om han nu vill ha det varför lever fel personer och rätt personer är döda. om man säger så. den är baserad på le comic books och då får den ju ändå gå i den riktingen.
Emma Unicorn