2013

Tänkte göra som alla andra bloggare och gå igenom mitt 2013. dock har jag inte bilder på allt haha. 
 
Året började med att jag flyttade bloggen från devote till Blogg.se vilket känndes sköööönt. 
Skaffade ett jobb och jobbade ruset av mig vilket gjorde att jag inte bloggade så ofta. 
I mars färgade jag håret rött och hade det i ett halvår. 
 
 Fixade även min tatto lite (den är inte klar haha men fortfarande) 
Firade valborg i Lund fyfsatan vad det var roligt! jag och nathalie festade som om det inte fanns en morgondag! 
Eftersom siesta var inställt så Drog jag till Polen i en vecka och festade som f*n hade så satans roligt, skrattade mycket och alla fester var också roliga! när vi skulle äta ute en gång så drog vi till en resturang vi hade kollat upp problemet var att vi tog den brevid ist och jag och nathalie blev lite besvikna då det fanns en snygg servetris på den resturangen som vi igenkligen skulle till haha. efter tog jag o en gammal polare öl och nathalie ett glas vin. så vi drog till bar sen. jag drack 4drinkar på loppet på 4minuter känndes det som SVIIINGOOOODAAAAAA!!! haha iallafall. rolig tid roliga skämt roliga dagar! 
Medans jag var iväg på äventyr så skaffade min familj en ny kattunge lilla leah puss haha. det slutade med att mamma skickade en video på lilla leah och jag såg den i polen med nathalie vi satt i soffan i hotelrummet och grät lite och naaawade som satan till videon haha. nog det bästa som hänt var att få en ny familje medlem! haha. 
Sommaren kom och jag drog på MF (Malmö Festivalen) kollade på lungt liv och festade som en idiot haha. älskar denna bilden. 
 
efter allt detta som hänt så har jag haft både upp och ner dagar dåliga och bra dagar. mitt år har varit lärorikt och jag har fått nya vänner,förlorat gammla vänner som jag sen insåg inte var vänner. och jag har även förlåtit vänner efter bråk som betyder mycket för mig. fått dem tbx. detta året har faktiskt varit bra men en ny start behöver jag. och jag hoppas jag också blir frisk så jag kan ha det satans kul!
 
jag ser fram emot 2014 dt blir ett bra år. Dop,Valborg,Student,Bröllop,resa utomlands och jag kanske rent av flyttar till Australien! 2014 känns som mitt år! och jag är redo för det nya året.
 
 
1
Julia ;DD

Du verkar haft ett bra år;)