Svar På en kommentar!

Hejsan Sofie! 
 
Det kostar ju rätt mycket att faktiskt studera Utomlands Speciellt i Australien jag har för mig pappa sa något mellan 80 000 ca om jag minns rätt kan ha helt fel också men Om man ansöker via en sida som jag kommer att länka där allt står också så kan man få hjälp av CSN man får ett studiemedel där nere från CSN också som ser ut såhär:
Studiebidrag: 707 kr
Lån för uppehälle: 3000 kr
Merkostnadslån för
undervisningsavgift:
1350 kr
Totalt per vecka: 5057 kr

 
Sen när det kommer till boende så har  Whitehouse inte något Campus utan man kan få hjälp av skolan att hitta en lägenhet som man delar tillsammans med någon annan som studerar eller en Värdfamilj jag kommer att välja att bo med någon som också studerar på Whitehouse mer privat då ju haha. 
ska även på en träff med dem på Blueberry den 12:e September och får ännumer information på deras hemsida ser du/ni när ni kan besöka dem det är helt gratis och anmäler man sig tidigare får man gratis Latte & Muffin!
 
iallafall hittar du/ni All information HÄR eller gå in på deras hemsida HÄR och Lycka Till med ansökandet vi kanske rent av ses där!
och tack så mkt för du diggar min blogg!! :)
1
Michas

Åh herregud, hur får man råd med det eller är det jag missuppfattar? Kram michaela

Svar: Man får hjälp ju och CSN hjälper ju till! :)
Cookielicious