INSPIRATION

Hejsan jag tänkte kolla in en till gång innan jag säger God Natt För idag,ska kolla klart DH ochså sen ska jag nog sova,hörs mer imrn!
 
3
FRÖKEN ANNORLUNDA

åh, love it <3

Svar: Me to!<3
Cookielicious

Smyckeskedjan

Härliga bilder! :)

Besök min smyckesblogg och hitta ett unikt smycke för dig eller någon du tycker om. Dela gärna med dig till nära och kära och håll ögonen öppna inför morgonens nyheter och erbjudanden!

smyckeskedjan.devote.se

Sofie

Hej, jag skulle vilja undra om du kunde beskriva Whitehouse lite mer alltså typ vad det kommer kosta att gå collage där och hur du ska bo m.m. Skulle bli jätte tacksam eftersom jag också funderar på att gå där efter min gymnasietid! Svara gärna i inlägg då blir jag jätte glad! Din blogg är jättebra! :D Kram Sofie

Svar: ska göra det!
Cookielicious