Veckans!

Veckans unicorn som veckans blogg men mer AWSM!
varför är detta mer awsm då?
jo well det enda du behöver göra är att kommentera "jag är med"
jag har inga kvar till att följa mig på bloglovin eller reklamera min blogg på eran blogg 
utan efter ni kommenterat så väljer jag ut 2st inte 1 utan 2st 
som då blir veckans unicorn
och här är det mest awsm i det hela
jag är väljer ut 2st som jag följer på bloglovin
samt ni visas i min blogg under en hel vecka hur awsm är inte detta? 
 
7
POOS

JAG ÄR LÄTT MED! :-d

Svar: lycka till :D
Cookielicious

Alva

Jag är med :)

Svar: Åhh!! lycka till :DDD
Cookielicious

SOFIA ღ

Jag är med :D

Svar: LYCKA TILL!
Cookielicious

Johanna

jag är med! :3

Svar: lycka till!!! :D
Cookielicious

Meia Lindholm

Jag är med :)

Svar: Lycka till!!! :D
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Jag är helt klart med :) Kramisar Carro

Svar: Lycka till!
Cookielicious

Isabel

Jag vill gärna vara med! :) Snygg blogg du har btw!