My love.

Hejsan alla pussgurkor och antagligen nya läsare hoppas ni stannar!
Just nu ska jag på äventyr med mojan vet ikke om  jag ska dra ner till Gymet ellr om jag bara ska skippa det som jag nu ändå kmr att gå en lång runda. får se helt enkelt. nej men jag uppdaterar mer när jag är hemma igen sålänge kan ni alla dregla över min man!!!
OBS DONT TUTCH HES MINE!!! (A) 
(STAVFEL.COM XD)
6
Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Hon som tog bort sina piercingar och som var först med att byta tillbaka till blogg.se (*hostvirahost*) :P
Roligt att du håller med :) Kramisar Carro

Svar: Jag tkr hon är så stel nu för tiden ju :Ojag anser *hostmoahost*
är den som faktiskt fortfarande är sig själv.
stör mig lite på att hon klagar på kommentarerna men fortfarande :O
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Jaha, du menar hur jag fick ännu en "ruta" i menyn att lägga in den i? :) Kramisar Carro

Svar: ja du kan alltid maila mig ist om du nu inte vill visa offentligt på bloggen osv. skulle varit awsm om du kan kopiera hela den koden från dina koder.
du kan maila mig på [email protected]
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Tycker inte alls att Moa är sig själv, tycker att hon är självupptagen, klagar och verkar inte bry sig speciellt mycket längre :/


Det är bara att kopiera en av dina andra rutor i menyn, sätta den där du vill ha den i kodmallarna, sudda ut det som den innehåller och sätta in instagram istället och sen kommer du ha ännu en ruta :) Kramisar Carro

Svar: när jag gör det får hela min blogg damp men ska testa igen :D tack för tipset.
jag tkr inte det om moa....helt ärligt. D:
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Hmm, det fick min också, men testa att kopiera en annan "ruta" då de olika rutorna ibland kan se konstiga ut om de kopieras :) Ja, alla tycker olika och det är bra :) Kramisar Carro

Svar: så jag har fixat det nu!
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Bra att det fixade sig :) Kramisar Carro

jenny

oj, där var han ung!

Svar: men snygg!! :DDD
Cookielicious