just Nu:

Heeeello pussgurkor,jag är ju död idag inte hunnit att uppdatera ju bissy day idag ska jag inte göra inget,jag ska chilla och glo film känner jag behöver en lugn helg.
OBS!! ska byta ut headern totalt är inte nöjd med den när detta blir får bli ett mysterium men iallafall
så ska den bytas ut.
Edit: den är utbytt nu.
2
Demonia - Alternativ blogg

Älskar lösögonfransarna som du har på headern! :D

Svar: Ameeen Guuud Taaack!!! det är h&m´s faktist haaha :D
Cookielicious

Lara

HEJ! åhh jag älskar din design. är det du som har gjort den??!! vill ha nästan likadant. Inspiration <3

Svar: AMEN GUUUD AWW!!!!
Jodå har gjort den helt själv :) jag fick jobba lite för den dock men ja,eller well nästan hela designen har jag gjort själv headern och iconer osv har jag gjort själva designen med två st sidobars osv har min bästa vän gjort till mig :) men allt annat är jag som gjort. :)
Cookielicious