Min Helg i Bilder

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Fredag: I fredags så Träffa jag mina syskon barn och lekte i solen med dem efter en väldigt utmattad lekstund blev det pinchos,Första gången för mig och allt jag har och säga är omg så jävla god mat!!!! utanför resturangen fanns Pakering med väldigt fin grafitti!! 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Lördag: I lördags så hade  jag och Älskling dejt här i vellinge jag tog pizza och han tog Hamburgare,senare åt vi extremt god mat hemma (första bilden) och senare bredde sig olle över hela soffan haha. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Söndag: Vi åkte till mobilia då jag blivit beroende av iskaffe so i girl have needs,Medans vi ändå var där åt vi lunch på ett vietnamesiskt resturang vi tog var sin skål Pha jag med kött och jim med Kyckling. Sen gick vi och handla nya underkläder till mig och sen en bok till jim och en liknande bullet journal till mig. 
#grillat - #mys - #pha - #pizza - #sommar - #sommarvärme