Såhär Ligger det Till!

Hejsan! 
Såhär ligger det Till jag uppdaterar inte som jag ska pga att är jag inte hos Jim,så sover jag och sover jag inte är jag med Nattis eller så bara redigerar jag eller spelar in en ny video,jag har SÅ mkt och göra vilket har resulterat i att tyvärr har bloggen blivit lidande ja jag älskar fortfarande att Blogga men jag lixom har sömn problem och ja jag orkar inte så mycket på dem dagarna jag inte har något att göra,många gånger har jag tänkt att jag ska ta tag i bloggen men jag gör det inte för jag orkar helt enkelt inte. Hoppas ni Förstår och ja i love you guys som faktiskt fortfarande läser bloggen haha. 
 
 
2
Annsoh

Hejsan! det är så att jag behöver ha 500 st prenumeranter till min youtube kanal, och jag undrar om du vill hjälpa till och prenumerera! Heter Annsoh på youtube! Kommer få ha en stor giveaway med ett känt företag då fall jag når 500 st.! tack i förhand och ursäkta om du inte vill ha såna här kommentarer! följer självklart tillbaka dig om du vill det! allt står i detta inlägg! http://annsoh.blogg.se/2016/january/giveaway-hjalp-mig-na-500-st-prenumeranter.html#comment

Svar: Ska kolla in din Youtube kanal fina du! :)
Emma Unicorn

Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove

Svar: absolut ska skicka iväg ett medelande :D
Emma Unicorn