if you can't love yourself how the hell are you gonna love somebody else!?

 
Sen en November kväll 2014 la jag i sängen ville inte göra något alls bara la där grät varför? jo för att jag ansåg jag var hur fet som helst,jag började gå in på pro ana sidor och köra deras dieter. Mina måltider bestog av ett äpple om dagen,och massa vatten,jag började jogga också men inte såg jag en skillnad,jag gillade kännslan av att magen var tum och skrek efter mat,igen märkte något,jag tog bilder varje dag för att gemföra med fettot på bild nr 1. jag såg skillnader men kännde dem inte,i efterhand började jag smått äta igen och kläder började bli större och större. Jag ser fortfarande inte skillnaden vilket man normalt inte gör men jag känner den och jag orkar med mer saker nu också än innan. Jag har dessa tankar ibland att gå tbx till ruta ett men NEJ! jag tänkter inte göra det bara för jag var smal innan,jag älskar mina kurvor och vill inte bli av med dem. Det enda jag fortfarande gör av dem sakerna 'är att jogga för jag trivs med det,+ jag äte en nyttigare diet,jag höll på att fastna i skiten med ätstörning men något i mig kämpade och jag kom aldrig in i en djup deprition däremot kan jag äta en halv pizza slice sen spottar jag ut den inte pga ätstörning utan för mig smakar det bara fett. Jag tänkter mer på vad jag äter också. Min poäng i det hela är att just DU ja DU som läser detta är vacker på ditt sätt och ändra dig ALDRIG för massa ideal eller bull shit som är på internet,utan var DU istället du kommer må så mycket bättre utav det. Jag tog denna bilden för att visa att den onda cirklen inte bestämmer över mig längre utan att jag är en kvinna som är STOLT att säga "i gut curves and i love them" Som mama ru brukar säga " if you can't love yourself how the hell are you gonna love somebody else!?"
 
1
Louie

Du har en schyst blogg och det är bra att du delar med dig av personliga erfarenheter.
Det är som RuPaul säger. Amen!

Svar: Tack! Precis!
Emma Unicorn