Resultat (Spoiler! Varning för halv nakna bilder)

Jag har ju riktigt satt igång med min träning sen December,jag kan redan nu säga Att jag aldrig trodde jag skulle ha en sån här resultat.Men jag är inte klar än,målet är platt mage! haha behöver inte vara den smalaste i världen jag trivs i mina kurvor men vill ha platt mage inga kärleks handtag och kurvig kropp. (edit mina kärleks handtag är i prencip borta :D) Jag är iallafall jävla stolt över mig själv,och är snart i mål haha. 
 
5
Denise Taylor

Grymt jobbat :)

Svar: tack! :D
Emma Unicorn

Miss Naily A Fucking Rockstar

Bra jobbat! Började själv träna i höstas och jag har gått upp 10 kg. Inget som syns då muskler väger mer än fett men har svårt att få på mig vissa gamla kläder:)

Svar: mina kläder kan jag campa i men baggie kläder är så sköna spc tjocktröjor :)
Emma Unicorn

Emiza

bra jobbat

Svar: tack!
Emma Unicorn

Natalie Madness

Åh härligt :D då har du tagit ett stort steg redan nu sen decemeber! Började också nyligen och har faktiskt gått ner 5 kg sen vi flyttade till en annan stad bara, så skönt!

Svar: yes! amen gud vad kul! :D
Emma Unicorn

purposes.blogg.se

Vad bra jobbat!^^ heja heja dig ^^

Svar: tack :)
Emma Unicorn