Dying My Hair!

Hello! 
idag ska jag färga mitt hår och bleka utväxten FINALLY! haha. Det enda negativa med mina hårfärger är att jag nästan alltid måste färga om det,för det tvättas ut typ omgående. 
 
Vad ska ni göra idag? :)

 
 
3
eviz

Vad fin blogg du har!! Gillar verkligen designen på den!!

Håller med dig!! Inte lätt att ha annorlunda färger för de tvättas ut så snabbt, men rekommenderar färgbomber :D Hårinpackningar med färgpigment i :D
Kolla gärna in min blogg med, lite annorlunda ifrån andra tjejbloggar. Hoppas vi ses igen! Ha en awesome dag :D

Svar: Tack! Haha ja problemet är att jag inte vet vilka försvinner jag ska ha med tanke på mina hårfärger. :)
Emma Unicorn

Skogsraah ☾

Ja det är ju sådär med "extrema" hårfärger. Själv fightas jag med mitt hår för att hålla det grått :) Inte det enklaste! haha

Svar: Haha i feel your pain! Grått måste vara extremt svårt att hålla kvar.
Emma Unicorn

Sasha :)

Det som är så himla typiskt med sånna färger, men det håller någorlunda med färgbomber.
vill också ha någon frän färg men är alldeles för bekväm för det hahaha ^^

Svar: Hittar ingen färgbomb som passar min hårfärg :c haha du borde testa iallafall ^^
Emma Unicorn