Polen Del 2

Hello! 
Här kommer del två från polen resan,som jag sakt tidigare så finns det knappt bilder men vissa bilder kommer jag inte att ladda upp pga respekt mot folk. (mamma o danne dvs) haha 
denna bilden togs innan vi skulle gå till hard rock cafe,mamma samlar på askfat från hela världen,så hon var inne i en surveni butik för att kolla om dem hade något fint från polen,jag tog foto på bästi medans vi vänta.
 en av drinkarna jag drack där inne den var serriöst himmelsk god,så pass god att både mamma och danne försökte dricka upp den... 
kvällen på baren vi hade en bar som var "vår" den var nere i en källare och hur stor som helst,massa grafitti på väggarna och nice priser blev det vår favvo bar. Här ser ni en ljusande Öl. pretty cool i know.
 
 
 
 
#awsome #krakow - #polen
1
izzi

jag sååååå avundsjuk på dig just nu! har vart i polen 2 gånger i mitt liv och har blivit förälskad i landet!!! <3

Svar: har varit där så många gånger att jag tappat räkningen haha men jag håller med dig att det är ett riktigt fint land!
Emma Unicorn