Polen Del 1

Heej! haha här kommer bilder från Polen kommer ladda upp dem i egna inlägg blir för många bilder annars,Jag hade kamerorna med mig främst för att video blogga och att ta bilder när vi var på Auschwitz då mamma ville ha bilder därifrån,jag kommer endas ladda upp EN bild därifrån då jag vill visa respekt för dem döda genom att inte ladda upp alla bilder och "skryta" om jag varit där,men jag tog inte mkt bilder iallafall utöver birkenau och vloggsen.
 
 Bästi haha,bild tagen när vi väntar på tåget till Oświęcim för att åka till just birkenau.just alla dessa bilderna är från denna dagen ironiskt nog.
 Smygfotade även mamma som hatar att vara med på bild haha. 
Väll framme i Oświęcim så fick vi vänta i ca 2 timmar innan vår guide tur skulle börja så vi drog och käkade.Bästi tog detta fotot på mig i väntan på mat. 

#bästavän - #dinks - #en sne resa mellan krakow och warsawa - #krakow #warsawa - #polen - #resa - #öl