Världens Dåsigaste Support!

God Morgon! 
så jag ringde ju microsoft igår för att prata med dem ang min email som dem raderade. Vill börja att säga att Microsoft har världens dåligsta support EVER! han jag pratade med var exstremt otrevlig,pratade i mun på mig hela tiden,när jag gav exempel och andledningen till att jag ville ha tillbacka mitt konto så hette det att det inte var relevant i självste frågan,sen efter ett x antal gånger vi blev ovänner får jag reda på att mitt konto ALDRIG har existerat samt att han inte kan hjälpa mig utan jag får chatta med hotmail temet istället. så jag gör det jag skriver med den vad händer jo han jag pratade med är inte expert på hotmail och sitter på den chatten idag för att ingen annan är där vilket resulterade i att jag inte får hjälpen jag behöver. Förklarade sitvationen för min bästa vän han sa åt mig att kontakta blizzard direkt istället. Jag Chattar med deras support det tar 5min och jag fick kontot tillbacka. Jag blev så jävla glad så det enda jag kunnde skriva till honom var "i love you man,i love you". Till alla mina bloggläsare rekomenderar jag att ni byter email om ni har hotmail,dem är ett oserriöst företag dem tar inte kunnderna serriöst och deras support är den värsta jag varit med om. 
//
God morning! 
so ive talkt to microsoft but there support is the worst ever,but i got my wow account back thx to blizzard!