Unicorn Hair

Hello! imorgon har jag mycket på agendan jag kommer iallafall göra några tidinställda inlägg till er unicorns,imorgon ska jag både till shock och till Rapunzelofsweden. Ska köpa nytt löshår samt ny hårfärg imorgon kommer jag att färga mitt hår och få bort den jäkla utväxten haha,ska även färga mitt löshår. jag vet inte när jag kommer att upptadera "live" som man säger men någon gång imorgon händer det haha. Ska bli så skönt att färga håret. Jag älskar min hårfärg dock när det kommer till för mycket utväxt och uttvättat hår ser håret helt ärligt inte riktigt klokt ut. haha
 
 
1
Miss Naily A Fucking Rockstar

Färgade mitt hår idag och det var oxå jäkla skönt! Hade en utväxt som var lila (efter ett expriment) å så hade mitt hår naturligtvis växt lite till på det så det var brunt med....Nu är det i alla fall helt svart igen. Du får visa hur ditt hår blev, även om det bara är utväxten du färgar:)

Svar: Haha ja,inget klår känslan som att få nyfärgat hår :)
Emma Unicorn