JESSY GÄSTBLOGGAR

Hallå, jessy här! Cookie är fortfarande sjuk så jag tänkte smyga in här och göra ett litet gästinlägg. Jag har ingen koll på hur blogg.se funkar överhuvudtaget så hoppas det här inlägget blir bra ändå haha!

Ja jag heter ju då Jessy, tjugo år gammal bor med min katt i en lägenhet i småland. Jag och Cookie brukar ju då samarbeta lite och jag hoppas och har funderat på om vi kan fixa ihop någonting roligt inom kort. Ja att gästblogga hos någon annan var ju lite svårare än vad jag trodde det skulle vara haha, vet inte riktigt vad jag ska säga. Men om ni vill kika in på min blogg så ser ni en fin liten bild på mig i vänstra spalten här på Cookie's blogg där ni kan klicka er in hos mig! Och så håller vi tummarna på att vår favorit kaka blir frisk snart så att vi kan få se mer av hennes roliga inlägg igen, puss!