Detta Med Respekt!

Godmorgon Unicorns! 
idag tänkte jag skriva en lite mer serriös text,ang repekt.
Dagens Samhälle behandlar repekt som något ovaderligt som om det vore en tuss papper du kan slänga hit och dit,jag blev uppväxt med att visa repekt till dem äldre och alltid vara hövligt mot folk. Men är det konstigt man är som man är? man ger befolkningen flera miljontals chanser för att visa repekt. Därutav visar jag inte repekt till folk som inte visar respekt till mig (för utan dem äldre då dvs.) Jag är så jävla trött på folk som säger dem visar respekt men sen gör det inte det. Men sitt då inte och ljug din jävel med att du säger du visar respekt men det är helt uppenbart att du inte gör det. Jag har god lust varje gång att smälla till folk som inte visar respekt. Som exempel när vi var i New York på Ground 0. Vi gick runt och tittade och visade vår repekt. Vad gjorde min syster jo tog massa selfies med gravplatsen (dem har bygt en fontän där med allas namn) Det är som om jag skulle gå till en begravning som vi säger är idag,öppna kistan och börja ta selfies med den döe. Det är så jävla respekt löst,sen var det 2st pojkar som slängde ner massa grejer i fontänen för det var kul. "ja men vad sägs som jag går runt och slänger ner massa andvända snus prillor och massa annat skräp i din döe mormors kista? känns det bra då? ÅH jag blir så jäkla irriterd. Idag har jag dygnat tack vara detta med respekt av min syrra hon har suttit hela jäkla natten på skype,jag bad henne till slut att kanske stänga ner eller dämpa sig det gjorde hon inte iheller. Dock det jag tycker är ironiskt är att hon inte fattar vad hon gör. inte iheller på ground 0 hon blev arg på mig för jag sa till henne på skarpen,för hon inte fick ta "selfies" det var ju inte det som var poängen med att jag sa till henne...... Vad är världen påväg serriöst......
 
Bild från Google,jag äger inte bilden// Pic from google i do not own the picture
 
#respekt #deeptalk
1
Josefine

Att hänga ut din syster på det viset skulle jag säga är oerhört respektlöst...

Svar: Jag frågade min syster om Jag Kunnde skriva exempel om new york på min blog g det fick jag! Jag skulle aldrig hänga ut min syster! Det andra ang varför jag dygnar,det är bara ren fakta
Emma Unicorn