Svårt med att uppdatera.

God morgon
 
igår klockan 08:00 kom det hit folk till oss dem drog upp hela pakett golvet i vardags rummet,så det ser lite sådär ut just nu,igår fick jag även ett samtal och long story short ska jag på Arbetsintervju,mer om det senare,nästa vecka ska jag också packares väskan,och nästa vecka får ni se vart jag ska någonstans,jag har även tankar på att spela in en ny video i veckan,men imorgon kan jag inte det för jag ska nämligen till Lund och hämta ut mina sjukhus papper där allt står lixsom. Ska på Rättegång nu på onsdag mot csn för dem anser att jag inte direkt har gått i skolan från den 12 januari 2013 detta är då enligt min skola,vilket inte stämmer jag var sjuk skriven då jag snackade även med rektorn på ett möte vi hade senare och då sa han också det att han skulle snacka med csn ang det gjorde han det.....nej det gjorde han inte. Sen efter jag hade varit sjukskriven tog jag en vecka extra "ledigt" för att bena skulle bli bra,och sen gick jag till skolan 24/7 och kämpade som en idiot för att få in ALLT jag inte var klar med så att jag inte har varit i skolan stämmer inte. jätte lång text i know unicorns så imorgon kommer jag försöka uppdatera efter jag har varit på rättegången men det blir nog lite svårt,då jag inte har internet i mitt sovrum.........(A)
 
 
2
Marielle

usch vad jobbigt, lycka till och hoppas att det löser sig =)

----------
Sångerska och smyckesdesigner
http://thisismarielle.se

Katta

Hej! Jätte fin blogg du har:). Skulle verkligen betyda guld om du ville kika in på min blogg också. Kram.