J-Popcon 2015

Hejsaaan!!! 
så igår kollade jag om Heros of Cosplay med mamma,och då sa dem det fanns ett konvent i danmark,jag kollade runt och hittade det,J-popcon heter det och ligger i köpenhamn. Jag och min bror håller redan på att planera till det conventet,Jag vet inte vad jag ska cosplaya dock men jag tror det blir Mad moxxie från borderlands 2 och Poro från Lol. Är rätt exited haha. 
 
//
Hi!! 
so yesterday i watch heros of cosplay whit my mother and there said that there is a convention in denmark and i find it ,its j-popcon. So me and my brother is alredy planing what to cosplay on the convention i think i will do mad moxxie from borderlands and poro from lol,im so exited haha. 
4
Carro - geek n' gamer

Du vet att det anordnas hemskt många konvent i Malmö, Helsingborg och Lund? Främst Lund :P Kramisar Carro

Svar: yes vet,ska iväg på kodachikon nu på lördag ska cosplaya super sonico,men såhär stora som j-popcon finns inte här i Sverige, dem största vi har är Närcon och Comic con i sth. Men fortfarande :)
Emma Unicorn

Karin

Aw, vad söt Poro är! Vad är det för något?

Janie

Hasha den där var ju jättesöt! :D

Svar: Ellerhur :D tänk och cosplaya den haha ha helt fluffiga kläder på sig :3
Emma Unicorn

Janie

sv: Ja, och lite klumpigt kanske :> Tror den passar bäst som litet husdjur :D

Svar: Googla Poro cosplay,så ser du hur jag ca ska cosplaya :D
Emma Unicorn