Cant deside

Hejsan! 
så igår var jag på Zoi tattoo och pratade med dem,ska nämligen börja med min sleve på vänstra armen hela armen ska vara täckt utav mina katter alla fyra först ut är då ofc min puss,jag kan dock inte bestämma mig för vilken bild jag ska ta på henne,dem på zoi sa att 2,4,5 såg bäst ut dem rekomenderade jag skulle ta nr 2 annars så kunnde jag ta nya bilder på henne som är framifrån. Så har sprungit runt och försökt få en bra bild på henne haha. vilken tycker ni är bäst på puss? Är för övrit exited som FAN ska även jobba idag,så låg uppdatering.
//
i cant decide what picture of my cat i should have on my sleve,what do you think?
 
 
2
Karin

Bilden längst upp till höger:)

izzi

Den längst upp till vänster skulle bli snyggast som tatuering :) + jävla vilken söt liten tissetass;)

Svar: ellerhur visst är hon underbar! :3
Emma Unicorn