Svar På en Kommentar!

 
Fick en kommentar ang min nya Design!
Q: "Den ser inte alls ut som sneak peeken ... den ser ut som den gamla men med annan bakgrund."
 
Svar: Nej den ser inte alls ut som på min sneak peek kanske för jag var inte klar då och letade efter en Bakgrund att andvända, hela min design är fortfarande som innan MEN jag har ändrar rätt mycket i designen, Ikonerna är ändrade,headern text iallafall är ändrar presentationen är ändrad jag har lagt till en translate också och jag har ändrad färgen på sidbaren där man väljer Kategori och arkiv har ändrat färgen på "sträcket" där det står datum,tid och Kategori. även att kommentera är annorlunda. som ni kanske märker, jag skrev även att jag faktiskt kommer ändra på det jag har tröttnat på vilket jag har gjort nu haha.
 
Fick sen ett svar ifrån samma person ang vad jag svarade:
 
Q "Sluta dampaaaa hela tiden, du frågade ju vad vi tyckte??"
 
Svar: HUR dampar jag när jag bara svarade? du frågade och jag svarade samt att jag förklarade bara vad som hade ändrats i Designen. så hur jag nu har kunnat dampat förstår jag faktiskt inte. helt ärligt. du kanske ska ta en Chill Pill..........
1
Emma

Sluta dampaaaa hela tiden, du frågade ju vad vi tyckte??

Svar: hur dampar jag när jag fick en fråga och jag bara svarade på frågan? serriöst?
Emma Unicorn