NU FÅR DET VARA NOG!

 
Nu får det faktiskt vara nog alltid samma personer som skriver alltid samma personer som ska hoppa på mig, och nu räcker det för helvete.
1: ja jag har hört talas som punkter har du hört talas om respekt? om hur man inte ska trycka ner folk via en datorskärm.
 
2: skrivregler har jag också hört talas om, har DU hört talas om Dyxelexi? att man har problem med att skriva ord och stavar fel? har du hört talat om dyxkalkoli? NEJ tror inte det.
 
3: ja jag vet vad det är också sist jag kollade gör jag det just nu
 
4: läs om 2:a punkten the end.
 
Jag är så jävla trött på att just du ska sitta och kränka mig sitta och mobba min blogg bara sluta för helvete.
sen en annan sak när jag sitter och skriver så tänker jag samtidig som jag skriver asså att jag sitter och säger det jag ska skriva samtidigt som jag skriver och ibland kan jag bli helt inne i den världen så jag inte ser att jag faktiskt har skrivit fel eller gjort fel men asså helt ärligt DET SKA DU SKITA I FULLSTÄNDIGT. detta är MIN blogg MINA regler och MITT andrum jag kan skriva hur jag vill och när jag vill så förfan bara lägg ner. börjar bli riktigt jävla trött på dig.
 
du kommer säkert kommentera igen och skriva något i from om "amen sluta dampa" ja men sluta då skriva så jag blir förbannad sluta kommentera på min blogg då förhelvete.
3
Heidi Scythe

Heej, har igång en veckans blogg tävling just nu som jag hoppas du vill vara med i! :D Utser en ELLER 3 vinnare på fredag kl. 18.00! :D
Har även en annan tävling där jag lottar ut en hårinpackning var från Yves Rocher värt 149:- till 3 glada vinnare! Den tävlingen avslutas den 31 mars så var gärna med i den också innan det är försent! :)

Svar: Ska kolla in tävlingarna :)
Emma Unicorn

Twiggy Lundberg

Personen i fråga borde verkligen bara ge sig.. Sen, skitsamma om du har dyslexi eller liknande, nu är det ett stort problem så visst, men det är trots allt din blogg och du skriver hurfasen du vill! Om personen stör sig så mycket är de ju bara sluta läsa...

Svar: ellerhur blir så jävla trött på att personen håller på!
Emma Unicorn

Anonym

Olagligt att visa ip-adressen, tänkte bara säga att du kanske vill ta bort det innan hon kommer på det.

Svar: well jag har faktiskt blockat henne till att kommentera på min blogg just saying! och hon får faktiskt skylla sig själv
Emma Unicorn