Mini Puse!

Hejsan! 
Tänkte bara skriva att jag tar en mini blogg pause nu till helgen så jag kan koppla av och sammla krafter till veckan börjar igen jag är SÅ trött och jag är även SÅ TAGGAD! imorgon gör jag och Nathalie stan osäker woop woop och idag KOM MIN STUDENT MÖSSA DEN PASSADE OMG!!!!! WOOOOOOOH! 83dagar kvar!
samt jag har bara 14timmar kvar på mitt projekt arbete och sen är jag även klar med den och har inga läxor eller uppsatser att skriva eller göra WOHO! asså förstår ni hur glad jag är det var inte för så länge sen som satt i klassrummet och bara hade hjärnsläpp och inte visste hur jag skulle börja hahaha. 
 
 
4
Moah Svantemark

Cool hårfärg!

Svar: Tack :D
Emma Unicorn

Joby

Åh Studentmössan! Du kommer ha så sjukt kul på din student, sådär att man vill skratta och gråta på samma gång! Helt klart bästa dagen i livet! :)

Svar: känner att jag kommer ha blandade känslor på studenten,kommer båda skratta och gråta haha men gud vad jag Längtar :D
Emma Unicorn

ADARAS Blogazine

Ååh älskar din hårfärg :D

Svar: taack :D
Emma Unicorn

Anonym

sv; kul att du är med!!
tyvärr så finns ju inte sminkborstarna i lager, välj gärna ett alternativ nr2 om han inte fått in borstarna tills på söndag :)

Svar: ja ska kolla :D
Emma Unicorn