Grimm sen Sova!

Hello!!!!
 
Nu ska jag kolla på Grimm sen ska jag gå in och Lägga mig,hatar att dygnet är så jävla fuckt up,men har jag tur så kommer det till rätta nu haha,jag har varit uppe sen 00:00 inatt. ÄR SÅ SATANS TRÖTT!!!!
 
 
 
 
3
ADARAS Blogazine

Åh måste se den sen, har så himla många favoritserier som snart tar uppehåll <3

Svar: Det är en Jätte bra serie. sleepy Hollow är också en serie jag rekommenderar ^^
Emma Unicorn

ADARAS Blogazine

Ja måste se den och Sleepy Hollow också :D Tack för tipsen!

Visst är kollektionen sjukt fin! Haha oh nice, hur ser din studentklänning ut? :)

Svar: blev förälskad när jag såg hela kollektionen :) Båda serierna är så jävla bra! fast jag är en nörd när det gäller spc sminkning osv och båda serierna har med det spc Grimm med alla wessen osv haha :)
såhär ser min studentklänning ut:
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/club-l-714/scuba-lace-detail-swing-dress-714654-1/
Emma Unicorn

ADARAS Blogazine

sv: hihi jag med! Åh nice, tror verkligen att jag skulle gilla dem också :D
Sjukt snygg studentklänning förresten! Superfin!