För 4år sen!

Hejsan!
 
såhär såg jag ut för några år sen HAHAHHA kom åt dessa bilderna, vill bara säga att bilderna tillhör en tjej från min förra klass så detta är INTE mina bilder. dessa bilderna är tagna dagen efter balen vi hade i 9:an och alla var typ bakis. På denna tiden var jag för cool för skolan och tyckte pojkvännen och spriten var mycket viktigare,samt jag hängde på ett liknade fritids som heter kraft här i malmö och det var så satans viktigare än några läxor. Såhär såg en Vanlig Dag ut för mig: Vakna,Skola,Kraft,Hänga med då varande pojkvännen och polarna sen dra till möllan och supa. på helgerna var det stapel som gällde (saknar dom festerna faktiskt haha) Dock kan jag säga det enda jag saknar från den tiden är att festerna var så mycket roligare på "den" tiden (låter typ SUPER gammal) och att jag hade världens finaste kropp. haha men hur jag ens kunnde gå ut klädd sådär och HÅRET asså mitt HÅR men sminket är typ värst serriöst......
 
 
 
 
2
jessy

hahah åh va söt! Hello kitty och allt :*

Svar: haha ja men asså hur såg jag ut XD
Emma Unicorn

Emma

Det är så roligt att kolla på gamla bilder!:)

Svar: Haha ja x)
Emma Unicorn